• Nieuws

Veel aandacht voor onze werkgroepen tijdens ledenvergadering maart 2020

Geplaatst op      Leestijd: 1 minuut
Veel aandacht voor onze werkgroepen tijdens ledenvergadering maart 2020

We blikken trots terug op een mooie ledenvergadering waarin we bij praatten over onze 10 werkgroepen en commissies waarin actieve leden meepraten en zo de fractie of de partij ondersteunen. Sommige werkgroepen zijn nieuw, zoals onze werkgroep wijken, maar sommige komen achter de schermen al jarenlang bij elkaar. Zij adviseren de fractie of steunen de partij bij het optuigen van onze campagne, goede doelenacties, activiteiten voor de leden etc.

Neem onze werkgroep sociaal domein, die al jarenlang (twee)wekelijks meepraat over de zorgen over thuiszorg, sociale wijkteams, jeugdzorg etc. vanuit eigen ervaring. Deze werkgroep is van zeer grote waarde voor onze fracties. Hulde voor zoveel betrokkenheid bij een socialer Nijmegen.

We leerden tijdens de ledenvergadering ook meer over onze stille kracht, fractieassistent Amber Grün, die de fractie alweer anderhalf jaar helpt om alle informatiestromen, en dat zijn er heel veel, in goede banen te leiden. En we verwelkomden een nieuw bestuurslid: Rob Michels. Hij werd verkozen door de leden en zal zich o.a. bezig gaan houden met ledenwerving.

Wilt ook eens meepraten in onze themawerkgroepen. Of wilt u gewoon eens onze betrokken leden leren kennen? Word lid van dé Stadspartij van Nijmegen.

En lid worden hoef je niet alleen: Stadspartij DNF werkt met een gezinslidmaatschap. Word je eenmaal lid, dan is je partner, echtgenoot, kind etc. ook van harte welkom om onze ledenbijeenkomsten bij te wonen.

Lees meer over: Mededelingen, Uitgelicht.
Schrijf in voor onze nieuwsbrief en we informeren je periodiek.

Doneer

Je wordt doorgestuurd